יום שישי, 8 בנובמבר 2013

המלצה ראשונה על מוצר

טוב חברות, הנה יש לי כבר מה לכתוב, בינתיים על מוצר יחיד. יש לי מילים טובות לאמר  על קרם הלחות מסדרת הטריפל של סבוקלם.


product_thumbnail1339319507
קבלתי מהם השבוע מספר דוגמיות, לא רק של זה, לבדיקה. המוצר הזה לא היה הראשון שבדקתי, גם מהאחרים אני מרוצה, אבל מזה ממש הרבה יותר. על האחרים אדבר ברשומה נפרדת.
היום החלטתי לבדוק את הקרם הזה. הדוגמית שקבלתי מהם היא מאוד קטנה, ואני כידוע "זכיתי" בפנים לא קטנים. כפי שכתוב עליו, הקרם הזה משמש גם כקרם לחות וגם כמייק-אפ. הצבע הטבעי של הפנים שלי מתאים לשילוב העדות שלי. הנטייה היא לצבע "אשכנזי", אבל בהחלט יש מידה של השפעה גם לצד התימני, ואותו אני רוצה להבליט מעט יותר. המייק-אפ שבקרם התאים לי מאוד בגוון שלו. השתמשתי בערך במחצית הכמות שבדוגמית אותה מרחתי כמו קרם לחות. אפילו הכמות המאוד קטנה הזאת נתנה אפקט מאוד משמעותי גם מבחינת לחלוח העור וגם מבחינת הצבע. האמת אפילו שמסתבר שלקחתי כמות מעט גדולה מידי. המסקנה היא שמדובר במוצר שבהחלט נותן את שני האפקטים, וכדי לקבל אותם צריך להשתמש בכל שימוש רק בכמות מאוד קטנה ממנו.
אמנם טרם כתבתי על הדוגמיות האחרות שקבלתי, אבל המלצתי לבוחרות להנות מהמוצרים הללו של סבוקלם: כאשר את רק עושה טיפול פנים ונשארת בבית, השתמשי במוצרים מהסדרה הבסיסית שלהם. אבל כשאת מתאפרת יוצאת, השתמשי בקרם הלחות מסדרת הטריפל ושימי מעט ממנו.

כפי שהבטחתי, אני נותנת ציונים למוצרים שאני בודקת – אז לקרם הלחות טריו של סבוקלם אני נותנת פשוט מאוד את הציון 10!

הערה לאחר מספר ימים ועוד שימושים: מוטב לא למרוח עם הידיים, כמו שמורחים קרם לחות. עדיף לשים נקודות על כל הפנים (שמתי גם באזור העיניים ועל העפעפיים), כשהכל יחד כמות מאוד קטנה, ולמרוח עם מברשת. התוצאה עוד יותר טובה ועוד יותר נעימה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.