יום ראשון, 19 באוקטובר 2014

רשת חנויות סאקרה–המלצה חמה

לפני חודשים בודדים ביקרתי לראשונה בחנות סאקרה, מדובר בחנות שבקניון הזהב. באותו היום נכנסתי גם לחנות ביוטיקייר, אבל זה אחרי, ואכן נזקקתי רק למעט השלמות. בעצם … רוב מה שיש לי לאמר על סאקרה זה רק מילים טובות, החיסרון היחיד, למי שכמוני – כבר לא לחלוטין מטיבי לכת, הוא שהחנות דורשת לא מעט הליכה כדי להגיע אליה. אבל זה בעצם המצב בקניון הזהב המוגדל, אל רוב החנויות שבו צריך ללכת מרחקים גדולים, יש בו כל כך הרבה חנויות שזה פשוט בלתי נמנע שרובן תהיינה רחוקות מהשערים. כמובן שבחניות אחרות של סאקרה טרם יצא לי לבקר, כך שאין לי מושג לגבי מצב הגישה אליהן, מניחה שלפחות בחלק מהמקומות הן הרבה יותר נגישות.

המוכרת בחנות הייתה מקסימה, ואם המוכרות ביתר חנויות הרשת דומות לה בגישתן סימן הוא לבחירה מוצלחת של צוות העובדים ובהנחיות נכונות שמתקבלות. למרות שביקרתי בחנות בשעה לא עמוסה, והייתי רוב הזמן הלקוחה היחידה בשטח, היא אמנם הציעה לי את עזרתה, אבל בשום פנים ואופן לא נדבקה ולא הציקה, עזרה רק כשהתבקשה. רצוי מאוד שבכל החנויות, בכל תחום, יאמצו את דרך ההתנהלות הזאת.

מגוון המוצרים שמוצעים בחנות עשיר ביותר, המחירים שווים לכל  נפש ולמרות זאת מאוד איכותיים. בעצם,  רק מוצר אחד שחיפשתי – מסיר לק, לא מצאתי שם. אני לא זוכרת אם זה היה בגלל שאזל זמנית מהמלאי בחנות  הספציפית הזאת, או שממש לא קיים אצלם. כל יתר הדברים שחיפשתי היו בשפע אדיר.

            

בחלק מהמוצרים, ניתן לאמר שהמוצרים של סאקרה ייחודיים ואיכותיים יותר מאחרים שאני מכירה, מוצרים אחרים הם פחות או יותר שווי ערך לאלה שבביוטיקייר, ובודדים פחות עדיפים. מאלה ששווים בעיני באיכותם אני מגוונת וקונה בשתי החנויות, ובאלה שסאקרה טובה יותר אני קונה רק בה.

יתרון נוסף, בכלל המוצרים, הוא ששיטת השירות העצמי כאן מפותחת יותר. לאחר שלקחנו את הטסטר ובחנו פריט והוא מצא חן בעינינו, הפריט התואם שמתאים לרכישה נגיש לנו בקלות, ואין צורך לבקש מהמוכרת שתיתן לנו אותו. מצב זה מקל גם על הלקוחות וגם על צוות החנות, מאפשר לרשת להעסיק פחות עובדות, מוריד להם את העלויות, מה שמאפשר קביעת מחירים נוחים ביותר.

אם נתחיל בלקים, אז באלה יש לסאקרה יתרון קל מאוד, הלקים שלהם חלקים יותר ומתייבשים מהר יותר, הגוונים נעימים מאוד לעין.  באותו ביקור בחנות  רכשתי 5 או 6 לקים, אני מרבה לשים אותם והם ממש לא מאכזבים אותי.

                             

בדיוק כמו עם הלקים כך גם עם השפתונים, המגוון מאוד רחב ובחלקם הם גם הטובים ביותר שהכרתי, גם אפילו ביחס למעט השפתונים היחסית יקרים שנתקלתי בהם (עקרונית אני לא מאוהבת במוצרים יקרים). גם מאלה קניתי כמה, הגוונים ממש לטעמי, אבל על פי רוב אני משתמשת בשניים, השכבה התחתונה שפתון של סאקרה והעליונה כל פעם אחר ומחברות שונות. השילוב הזה יוצר אפקט נחמד הרבה יותר. מה שכן, בשפתונים של סאקרה איכות המריחה והנוחות שלה גבוהות מאוד, כך שאין כל צורך להיעזר גם בתוחם שפתיים, באילו ששפתונים ממקורות אחרים דורשים הרבה יותר שימוש בתוחם.

                             

מייקאפ  ויתר פריטי הבסיס לאיפור לא ממש מצאתי בסאקרה, אבל את פרטי האיפור הנראים לעין בהחלט מצאתי, במגוון גוונים מרשימים ובמרקמים מעולים, וגם מזה רכשתי כמה, גם בבודדים וגם בפלטות של שתיים או שלוש צלליות. מצללית אחת בלבד בסופו של דבר התאכזבתי מאוד, מדובר בצללית אבקה בצבע זהוב. זו התפזרה לי מידי בפתיחה ולפחות מחציתה פשוט נשפכה ואבדה. פשוט הצלליות מסוג זה אכן נהדרות, אבל הכלי שלהן ממש לא נוח לפתיחה. מיתר הצלליות אני מאוד נהנית, ואף יותר מזה אני נהנית מהאייליינרים המיוחדים שלהם ומעפרונות העיניים.

                                   

גם ביתר המוצרים יש לסאקרה היצע מאוד מגוון ושווה. בקיצור שווה לבקר בחנות, עם ארנק לא עמוס במיוחד, אבל עם ידיים שמוכנות לשאת מספר שקיות מלאות.

בדף שכאן תוכלו להתעדכן של סניפי סאקרה השונים.

104  -Sacara Israel - סקארה-

אתר האינטרנט של סאקרה

דף הפייסבוק של סאקרה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.