יום רביעי, 28 בינואר 2015

התאמת גווני איפור– רשומת מבוא

stock-photo-hair-beautiful-brunette-girl-healthy-long-brown-hair-beauty-model-woman-hairstyle-stylish-133721150אני פותחת כאן סדרה של רשומות בנושא התאמת איפור . לפני הכל אני רוצה להדגיש, ואשוב ואעשה זאת רבות לאורך הסדרה שאין בי שמץ של מקצוענות. מעולם לא למדתי איפור מקצועי, ומלבד את עצמי אולי אי פעם אאפר רק את בתי. גם לא ערכתי סקרים שמהם ניתן ללמוד  על טעמי הציבור. כל שאכתוב כאן , ולאורך הסדרה כולה, מתבסס אך ורק אל טעמי האישי. כמובן שלעניין זה חסרונות לא קטנים, ואין צורך שאמנה אותם. יחד עם זה, אם נזכור שבסופו של דבר הציבור בנוי מפרטים בודדים, אז בעצם מה שקובע מה נכון הוא סך הדעות האישיות של האנשים הבודדים, ואולי למתלבטת מוטב להכיר מגוון דעות של פרטיים, לשלב מגוון זה עם טעמה האישי ולפי זה לבחור. אז כאן אני מציעה את דעתי האישית, בתקווה שבכל זאת תועיל למישהי אחת לפחות. כמובן חברותי, תמיד אתן מוזמנות להגיב, להסכים, או להסביר במה לטעמכן אני טועה. רק בתם הסדרה, אני מתכוונת גם לערוך סקר בנושא.

195826,1286708661,15           stock-photo-applying-lipstick-151548218         stock-photo-woman-applying-mascara-on-her-eyelashes-105544043

לפני שאתחיל ברשומה של היום בתכלס, רצוני להבהיר  כיצד אני בונה את הסדרה.

נכון, ובתגובות למה שכותבות אחרות אני תמיד מדגישה זאת, שכדי לבחור התאמה ממש נכונה צריך להתייחס למכלול של היבטים. בסופו של דבר, עם התקדמות הרשומות, אני שואפת להגיע לזה. אבל בשלב הראשון כוונתי להתייחס כל פעם באופן פרטני לתכונה מסוימת של האשה, או למצב ספציפי בו היא נמצאת. לכן אני מתכננת  שסדר הרשומות יהיה כדלהלן:          stock-photo-lipsticks-on-white-background-106510130          105544043       stock-photo-sexy-lips-beauty-red-lip-makeup-detail-beautiful-make-up-closeup-sensual-open-mouth-lipstick-or-167838698

  1. התאמה לגוון עור הפניםstock-photo-eye-makeup-beautiful-eyes-retro-style-make-up-holiday-makeup-detail-eyeliner-135404897
  2. התאמה לצבע העינייםstock-photo-eye-make-up-105715007
  3. התאמה לצבע השיערstock-photo-close-up-portrait-of-young-beautiful-woman-with-stylish-white-eyeliner-and-coral-matte-lipstick-131772008
  4. התאמה לבגדים
  5. התאמה למבנה הפנים
  6. התאמה לגודל העיניים
  7. התאמה לאירוע
  8. התאמה למצב הרוח
  9. התאמה למטרה
  10. השילוב

stock-photo-makeup-brush-and-cosmetics-on-a-white-background-isolated-with-clipping-path-108268094

 

בקרוב מאוד הרשומה הראשונה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.