יום ראשון, 22 בפברואר 2015

סרום חדשני של לנקום – סכום הביקורת


טוב, חברות, שלב הבחינה של הסרום ויזיונר של לנקום הסתיים. אני כבר משתמשת בו  כחודש.
כבר עכשיו אומר את השורה התחתונה – אני מאוד מרוצה מהסרום, ושמחה שזכיתי להיות בין אלו שקבלו את המשימה לבחון אותו. בכל מקרה מי שלא זוכרת במה מדובר מוזמנת לחזור לרשומה הראשונה בנושא.
לא אחזור כאן על תיאור הסרום והבקבוק המקסים בו הוא נמצא. רק אסביר מדוע אני כל כך מרוצה ממנו.
כזכור, אני בת 51 וחצי. אמנם זכיתי ממשפחתי למתנה גנטית נפלאה, ועורי במצב צעיר בהרבה מכפי גילי, למרות שמעולם בעבר לא ממש השתמשתי בתכשירים (ואמצעים אחרים) של אנטי אייג'ינג. אבל בכל זאת 51 וחצי, פטור בלא כלום הרי אי אפשר. אז כן, יש כבר רמזי קמטוטים, אותם תיארתי כבר ברשומה הראשונה (ואחריה גם גיליתי רמזים קלים במצח). בנוסף, יש גם את הבעיה שאינה תלוית גיל, של מעט אדמומיות יתר.
כבר לאחר ימים בודדים של שימוש בסרום, כשאני השתמשתי בו רק פעם ביום (כשההמלצה היא פעם או פעמיים ביום) התחלתי לראות שהקמטוטים נהיים שטוחים יותר, והעור עצמו רך ונעים הרבה יותר. בנוסף, גם פצעונים שהיו לי בסנטר, ועליהם כתבתי בעבר. שכבר היו במצב של החלמה, אבל בקצב בו השתפרו טרם תחילת השימוש בסרום צפיתי  שאסבול מהם לפחות עוד חודשיים או שלושה, כבר לאחר כשבוע עם הסרום פשוט נעלמו.
לצערי, בבעיית האדמומיות הסרום לא ממש הצליח לטפל, אבל אותה קל מאוד להסוות באמצעות איפור, כך שזה לא קריטי.
  כך נראה הסנטר לפני שהתחלתי עם הסרום, וכך הוא נראה עכשיו 
מתחת לעיניים לפני     וכך היום  
לצידי האף לפני      ועכשיו   
ובמבט כולל לפני        ועכשיו      

אני מאוד מרוצה, ומעתה והלאה כבר אין לי צורך בשימוש יומיומי. נראה לי שבאופן כללי אשתמש בסרום אחת לשבוע, ורק מידי פעם, אם אראה החמרה, אתן פוש קטן עם הגברת התדירות.
בתקופת המבחן השתמשתי בכמחצית הכמות, ואני מעריכה שבתדירות המתוכננת הסרום יספיק לעוד כחצי שנה.
לנקום משווקת את הסרום בשלושה גדלים: 30 מ"ל, 50 מ"ל ו-75 מ"ל.  לנו, הבוחנות, סופקו הבקבוקים של ה-50 מ"ל. לפי ההערכה שלי, שבקבוק יספיק לי לכחצי שנה, זה אומר צריכה של כ-100 מ"ל לשנה. המחיר בחנויות של בקבוק של 50 מ"ל – 679 ש"ח, כלומר לשנה – 1,358 ש"ח. נתרגם לעלות חודשית – כ-113 ש"ח. לא זול, ואשמח בהחלט לבדוק תחליפים זולים יותר. אבל ללא ספק תכשיר איכותי וטוב, שעושה את העבודה היטב.
#lancometest
הסרום מקבל ממני ציון 9.5 לאיכות (בגלל שלא הקל ולו במעט את האדמומיות) וציון 5 במחיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.