יום ראשון, 22 במרץ 2015

פורמולה חדשה לצביעת השיער, אולייה של גרנייה – ביקורת שלב א


טוב, חברות, שוב הצלחתי וקיבלתי לבחינה את צבע השיער החדש של גרנייה מסדרת אולייה          .
אקדים ואומר שהצבע הטבע שלי הוא שחור מקסים. בכלל, בעבר אולי לא תמיד אהבתי כל פרט במראה שלי, אבל בשניים הייתי מאוד גאה – עיני ושערי. אבל, כמו כל תימני/ה גא/ה, גם אצלי ההלבנה של השיער החלה בגיל מאוד צעיר (טוב, לא כמו אצל דודי שהחל להלבין בגיל 16 Smile ). כבר בגיל 24 צצו להן השערות הלבנות הראשונות. יחד עם זה, גם היום (בעוד פחות מ-4 חודשים ימלאו לי 52) עדיין רוב גדול של שערותי שחור. בעבר הייתי מידי פעם צובעת. כדי לקבל את המראה שחפצתי בו הייתי משלבת שני צבעים, גם שחור וגם סגול חציל. השחור היה בשביל הצבע והסגול בשביל הברק.
עוד דבר שחשוב לי לציין – אני לא אוהבת צביעה במספרה, תמיד מעדיפה לעשות זאת באופן עצמאי.
אז כשהייתי צובעת בעבר פעולת הצביעה עצמה נמשכה כל פעם בין 20 דקות לחצי שעה לפחות. כל עור פני היה מתלכלך וגם המגבת או הבגדים, שלא לדבר על הסביבה. את עצמי בסוף הייתי מנקה, כמעט ללא שאריות, בזמן החפיפה, אבל ניקוי הסביבה היה קשה, והמגבת לעתים הייתה נשארת עם כתמי צבע לתמיד. גם בשלב החפיפה היה יורד ממני המון צבע (לא פגע בתוצאה שהייתה מעולה), וגם אז הסביבה הייתה מאוד מתלכלכת מאוד. ברור גם שהחפיפה עצמה נמשכה זמן רב. אבל כן … מהתוצאה הייתי מאוד מרוצה.
בסופו של דבר, משיקולי עלות תועלת (עלות כספית ועלות במאמץ ובזמן)) החלטתי בצער לוותר על הצביעה.
אז קיבלתי את השובר, קפצתי לסופר פארם ולקחתי לי את ערכת הצביעה. הפעם לקחתי רק ערכה אחת, ערכת הצבע השחור. חזרתי הביתה וכעבור שעות בודדות התפניתי לבצוע הצביעה.
מה יש בערכה:
  • קרם בסיס  
  • קרם צבע   
  • כפפות       
  • מרכך שיער 
שמתי תחילה את קרם הבסיס בכלי פלסטיק קטן   , על זה שמתי את קרם הצבע     וערבבתי  באמצעות מברשת הצביעה של ביוטיקייר    התוצאה הייתה נהדרת        .
לפני הצביעה כך נראה שיערי 
.תהליך הצביעה כולו נמשך לא יותר מרבע שעה. רק המצח התלכלך מעט, וגם את זה ניקיתי בקלות רבה מיד בסיום הצביעה. עשיתי זאת באמצעות קיסם אוזניים אחד בודד. המגבת, הבגדים והסביבה נותרו נקיים.

הנה התוצאה מיד לאחר החפיפה והשימוש גם במרכך שהיה בערכה   

בינתיים חלפו 4 ימים מזמן הצביעה ואני מאוד מרוצה. התוצאה הסופית לא פחות טובה וגם לא יותר טובה מזו שבצבע הקודם. אבל כאן השתמשתי רק בערכה אחת, לעומת השתיים ששם והערכה הבודדת הזאת זולה יותר מערכה אחת של הצבע הקודם. השקעתי מעט פחות זמן והרבה פחות מאמץ, והסביבה נותרה נקיה. ללא ספק, בינתיים נראה כמומלץ מאוד. בעוד כשלושה שבועות אספר לכן על מצב הצבע אז ואם אני עדיין מרוצה.
מי שרוצה כבר להתנסות מוזמנת להיכנס לקישור שכאן, שיאפשר לה לקבל שובר לרכישה במחיר מיוחד + משלוח חינם

‫#‏אולייהגרניה‬!

אני ממליצה בחם



11 תגובות:

  1. ענת שלום, האם את יודעת להסביר איך זה שהסביבה לא התלכלכה ואיך זה שהתהליך היה מהיר יותר?
    מה השוני המהותי בין החומר שבערכה זו לצבעי שיער אחרים?
    תודה!
    מיכל

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    2. הי, מיכל, שאלת כאן שאלה מעניינת מאוד. אבל ... אני מצטערת להשיב לך ש... לא בדקתי לעומק את ההרכב של הכימי של הפורמולה, כך שלא אוכל להסביר מה גרם לתופעה. אבל כל זמן שדבר הוא טוב ולא יקר, וכל מה שעלינו לעשות כדי להשתמש בו זה לקנות אותו, ולא לייצר אותו בעצמנו, אז מעניינת אותי אך ורק השורה התחתונה. המוצר פועל מהר ולא מלכלך, נפלא. אין לי שום צורך לדעת מעבר.

      ממש בדקות הקרובות אני ניגשת לכתוב את רשומת הסכום של פעילות זו. ברשומה שאכתוב עכשיו ניתן יהיה לקרוא על התרשמותי מהמוצר גם בחלוף מעט יותר מ-3 שבועות מהרגע בו ביצעתי את הצביעה.

      אגב, מיכל, אם טרם עשית זאת אשמח שתרשמי לבלוג ותעשי לייק לדף הפייסבוק שלי https://www.facebook.com/anatsay

      שלך

      ענת

      מחק
  2. ניסיתי לא מכסה לבן .

    השבמחק
  3. מוזר, אז אולי זה לא מתאים לכל סוגי השיער. אין לי הסבר אחר, אלא אם עשית לא נכון

    השבמחק
  4. ניסיתי תקופה את הצבע של olia וזה ייבש לי טוטאלית את השיער . עברתי לצביעה ללא אמוניה של לוריאל קאסטינג - הרבה יותר טוב ואיכותי . אני לגמרי אדם פרטי ולא פרסומת . רק מיידעת אנשים שלא יגרם להם נזק בשיער כפי שנגרם לי..

    השבמחק
  5. שלום לך, אנונימית!

    אני חייבת לציין שאני עונה לך כשבלבי ספק אם נכון לעשות זאת. את אמנם כותבת שאת אדם פרטי נטול אינטרסים, אבל את לא מזדהה. מנין לנו שאת מה שאת טוענת ולא שלוחה של חברת לוריאל (ודרך אגב גם אני מאוד אוהבת הרבה מוצרים של לוריאל, אבל זה לא קשור כאן). מן הראוי, כשכותבים דבר כמו מה שכתבת כאן, לפחות להזדהות בדרך כלשהי (למשל הזהות הפייסבוקית שלך). גם להבא אמשיך לאשר גם תגובות כאלו, גם אם תהיינה אנונימיות, אלא אם יעשה בהן שימוש בשפה לא ראויה. אבל תגובה כזאת בדרך שכזאת איננה הגונה, והקוראות מתבקשות להתייחס לכך בהתאם. אגב, גם אני "סתם" אדם מהשורה, ולא קשורה בשום דרך לגרנייה או לכל חברה אחרת. אבל אני מזדהה.

    לתגובתך. הדבר בהחלט יתכן. שום מוצר לא מתאים ממש לכולם. הקוראות מוזמנות לקרוא את הרשומה שלי ורשומות אחרות בנושא, וגם את התגובות. חלקן תחלטנה לנסות ותצאנה מרוצות, אחרות תחלטנה לנסות ולא תצאנה מרוצות ואחרות תחלטנה כלל לא לנסות. הכל בסדר. כל מה שאני ושכמותי עושות זה רק סיוע בחשיפה למוצר וספור החוויה שלנו. בעבר, בתחום אחר, קיבלתי להתנסות במוצר שבעיני לא היה שווה את עלותו, ובמפורש כתבתי את זה, והפרסום שאני נתתי לו לא היה ממש פרסום חיובי. כאן אני מרוצה ומשתפת בדעתי זו. כשאנחנו מקבלות את המוצר לבדיקה, הספק מודע לכך שאני יכולה לכתוב גם על אכזבה שלי מהמוצר.

    השבמחק
  6. רק שתדעו שיש חנות או רשת "נטצוראל ביוטי" בקניון בירושלים, שמוכרים צבע כמו אבקה ללא אמוניה וזה תופס ממש טוב את הלבן ועם ברק טיבעי (ראיתי במו עניי) והדבר המפתיע הוא המחיר , לשקית לראש וקצת יותר 5 שקלים בלבד ! גם לי היה קשה להאמין

    את הראש ראיתי לאחר כמעט שבועיים לאחר 2-3 חפיפות והצבע נשאר מעולה ! הצבע היה חום כהה (4) וכן אני עובד במספרה

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובתך הגונה, היות שציינת בגילוי דעת שאתה עובד במספרה

      מחק
  7. ענת את הסוכנת של הצבע המדובר?

    השבמחק
  8. ממש לא, לא שלהם ולא של אף גורם אחר

    השבמחק

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.