יום רביעי, 10 ביוני 2015

קליניק – אתר רכישות חדש נפתח

איזה כיף, חנות קליניק פתחו אתר חדש לרכישות ברשת, אתר ישראלי, ואנחנו יכולות להינות. קליניק   האתר הרשמי   טיפוח עור, איפור, בשמים ומתנות מותאמים אישית_edited 

במסגרת פעילותי בדף הפייסבוק לידרס (שאגב גם אתן מוזמנות להצטרף אליו), הוזמנתי להיות בין החונכות את האתר. קיבלתי שובר שמאפשר לי לבצע הזמנה ראשונה.
רבות מכן כבר יודעות שאני חסידה גדולה של מוצרים זולים,ואת מרבית הקניות שלי אני עורכת בביוטיקייר ובסאקרה. גם השבוע הייתי בביוטיקייר ויצאתי עם שקית מלאה, עליה שילמתי פחות ממחירו של השפתון שנתבקשתי להזמין כאן בקליניק. אני מודה גם שבעתיד מרבית הקניות שלי תהיינה של מוצרים זולים. אבל מידי פעם להתפנק מותר? כשזה ממש לפני יום הנישואים ויום ההולדת זה אפילו רצוי. אז הרכישה הפעם באתר החדש הזה של קליניק היא בעצם מתנה שלי לעצמי. בעוד 6 ימים נחגוג 17 שנות נישואים, ובעוד חודש פחות יומיים ימלאו לי 52.
אז נכנסתי לאתר , בקלות רבה נרשמתי (כל שצריך זה להזין כתובת דואר אלקטרוני וסיסמה). האתר מאוד ידידותי למשתמש, אם כי תמיד ניתן לשפר עוד.
באמצעות הקופון שקבלנו היה עלינו להזמין שפתון אחד מהסדרה החדשה Clinique Popשפתון קליניק. אלא שסכום הקופון גבוה ממחיר השפתון, בסכום שנותר יכולנו לרכוש מוצר נוסף לבחירתנו. רוב המוצרים מחירם מעל ההפרש, אבל יש באתר גם לקים. בחרתי לעצמי לק אחד לק קליניק ואז הסכום הגיע כמעט לגובה השובר (אפילו לא ניצלתי את כולו). ההגעה לכל פריט די נוחה, והבחירה בגוון קלה טכנית (מעשית פחות, כי תמיד יש לא מעט שמוצאים חן Winking smile ).
היות שהאתר חדש, מיד לאחר שמכניסים לסל הקניות את הפריט הראשון, מתווספת לרשימה המתנה – תיק איפור ובו שתי דוגמיות של מוצרים. תנה מקליניק
חשוב גם לציין שהמשלוח הוא חינם עם שליח עד הבית. קליניק משלוח חינם
לשימת ליבכן המבצעים הבולטים באתר – ברכישה מעל 249 ש"ח מקבלים במתנה 4 מוצרים נוספים בגודל מיוחד  All Offers - pick5_35_1412   partyeyestoolkit   nutcracker sweeps   fss   shipping deadlines   Clinique Israel , רכישת שני שפתונים מסדרת Clinique Pop ב-189 ש"ח בלבד וקבלת נרתיק לשפתון במתנה  All Offers - pick5_35_1412   partyeyestoolkit   nutcracker sweeps   fss   shipping deadlines   Clinique Israel (1) , מהדורה מוגבלת של מוצרים מוקטנים קליניק לדרך   קליניק   האתר הרשמי   טיפוח עור, איפור, בשמים ומתנות מותאמים אישית (1) . יש עוד, אבל את אלה בחרתי להבליט.
אז בצעתי את ההזמנה,  וכבר קבלתי למייל את אישור קליטתה. כשהמשלוח יצא לדרך אני גם אמורה לקבל הודעה. כשאקבל את המוצרים תראו אותם אצלי ועלי, ואספר לכן איך אני מרגישה אתם.מהניסיון הקודם שהיה לי עם מוצר של קליניק אני מאמינה שגם הפעם אהנה מאוד.
#קליניק_סמייל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.