יום שישי, 24 ביולי 2015

מוצר מעולה ועסק מיוחד - 1 ועוד 1 שווה הרבה יותר מ-2

ביקור בבית מרקחת, בין אם פרטי, בין אם שהוא חלק מרשת ובין אם הוא של הקופה, ודאי אף פעם איננו מהדברים היותר מענגים? האם לא ניתן לשנות זאת בעידן שלנו? …. יום לפני יום הולדתי ביקרתי במשרדים של בית מרקחת אחר, ועל הדרך גם למדתי על יצרן שמייצר מגוון מוצרים שבית המרקחת הזה מספק (בנוסף להרבה מוצרים).

אז בואו להכיר את בית המרקחת האינטרנטי הראשון בישראל – טלפארמה, ואת מוצרי חברת סבה מד


משרדי בית המרקחת טלפארמה  IMG_0265מצויים באזור התעשייה הישן בראשון לציון. במקום נמצאים משרדי ההנהלה, המחסנים, מוקד השירות הטלפוני ודלפק המכירה בשיטה הקלאסית. המתחם כולו גדול מאוד, אבל אזור המכירה בדלפק קטן מאוד, כי בכל זאת בית מרקחת צריך שתהייה לו גם חנות למכירה רגילה, אבל עיקר המכירה נעשית דרך אתר האינטרנט או  באמצעות הטלפון או הפקס.
שיטת המכירה של טלפארמה היא ייחודית, אם כי דבר זה מוזר בעיני. אודה ואתוודה שכבר לפני יותר מעשור, כשהתחלתי להתעניין יותר לעומק בתחום הקמת אתרי אינטרנט, כבר יצרתי בעיני רוחי אב טיפוס ראשוני של כזה בית מרקחת. קשה לי להבין איך עד היום אין בארץ עוד בתי מרקחת כאלה, וביחוד איך הרשתות הגדולות עדיין לא יצרו גם את השירות הזה.

אז איך פועל השירות? הלקוח נכנס לאתר  בית מרקחת באינטרנט – טלפארמה ומבצע הזמנה, כמו בעת ביצוע, למשל, של הזמנת מכולת מהאתר של שופרסל או של מגה – זאת לגבי כל מוצר שאיננו במרשם. אם ברשות הלקוח יש גם מרשם יש באתר כלי שמאפשר גם להוסיף את פרטיו. מי שאינו מעוניין / מסוגל להשתמש באתר יכול לבצע הזמנה טלפונית או באמצעות הפקס. לאחר שהתקבלה ההזמנה נארזים המוצרים באריזה מתאימה ומסופקים ללקוח באמצעות שליח של טלפארמה לכתובת אותה סיפק הלקוח. אם בהזמנה יש גם תרופות מרשם, בעת קבלת המשלוח מוסר הלקוח לשליח את המרשם.

ללא ספק, שירות זה מעולה כמעט לכל אדם. כל מי שעסוק מכדי להגיע לבית המרקחת ולהמתין בתור (לעתים בזבוז של הרבה יותר משעה), כל מי שבגלל מצבו הבריאותי מתקשה להגיע לבית המרקחת וכל מי שסתם לא בא לו ביקור כזה. לכל אחד כזה השירות של טלפארמה מצוין. למי שירות זה לא מתאים? יש רק שני מצבים להם השירות לא מתאים. המצב הראשון הוא שללקוח יש הסדר של הוראת קבע בקופה בה הוא חבר, כי טלפארמה לא שותפה להסדר זה, כך שברכישה בבית מרקחת זה התשלום הוא מיידי ולא באמצעות הוראת הקבע. המצב השני הוא מקרה שבו יש מצב אקוטי שדורש לרכוש את התרופה במיידי ולהתחיל כבר ליטול אותה, זאת משום שהמשלוח מטלפארמה הוא כעבור לא מעט שעות. שירות די מהיר, אבל עדיין לא מיידי. כל מי שמצבו אינו אחד מהשניים שציינתי כאן, השירות של טלפארמה יכול להיות נפלא עבורו. חשוב לזכור גם שאם סכום ההזמנה עולה על 250 ש"ח המשלוח הוא בחינם.

אז מה בעצם ניתן למצוא בטלפארמה? בנוסף לכל המוצרים הרגילים,  IMG_0268   IMG_0287שאותם ניתן למצוא בכל בית מרקחת, חברת טלפארמה מספקת אביזרים רבים ושונים שיכולים  לסייע לסובלים מבעיות רפואיות ייחודיות (כמו למשל אמצעי חבישה מתקדמים) ו/או לנכים במצבי נכות שונים ולקשישים. החברה מוכרת כסאות גלגלים  IMG_0270 ואביזרי ניידות אחרים, מקלות לשימושים שונים  blue-telescopicweb, מקלדות עם מקשי ענק, אביזרי עזר למטבח, למקלחת, לשירותים ועוד.  IMG_0274    IMG_0271  IMG_0272

אחת החברות שמייצרת סוגים שונים של מוצרים (ללא מרשם) שנמכרים בטלפארמה היא חברת סבה מד. כל מוצרי החברה ידידותיים מאוד לצרכי הגוף שלנו. רובם נועדו לטפל בעורנו (פנים וגוף) ולשערנו. המוצרים מותאמים קודם כל לאיזון מצב העור שאולי ניזוק מחשיפה לחומרים המזיקים אתם הוא בא במגע , ממחלות שסבלנו מהן או ממזון קלוקל שאכלנו. כמובן שגם מי שמצב עורה תקין יכולה בהחלט להינות מחלק ממוצרי החברה, שבאמצעותם היא תוכל לשמר מצב זה.

אני אישית ניסיתי את הסבון הנוזלי שלהם  IMG_0292, כשיסתיים אשתמש גם במוצק  IMG_0309. סבון זה טוב גם לעוד עם בעיות וגם לעור בריא. לטענת נציגת החברה הוא טוב בהחלט גם לתינוקות, אבל עליהם זה בזבוז להשתמש בסבון זה. אבל החל מהילדות ועד 120 זה סבון מעולה לשימוש. קודם כל הריח אולי לא נשאר לאורך זמן, אבל בעת השימוש הוא מענג מאוד. הסבון הזה איננו מיועד רק לאזור ספציפי מאוד בגופנו, הוא מעולה גם לפנים וגם לגוף, ולנו , הנשים, הוא מעולה גם כשטיפה אינטימית. אז זה רעיון טוב כשאנחנו במקלחת להשתמש בו מכף רגל עד ראש. כבר לאחר הפעם הראשונה שהשתמשתי בסבון זה חשתי שעורי (בייחוד בפנים) נעים הרבה יותר, וכשאחרי זה התאפרתי, גם זה היה יותר כיף.
את החברות טלפארמה וסבה מד הכרתי באירוע בלוגריות  IMG_0250  IMG_0252 שנערך במשרדי חברת טלפארמה. בסיום האירוע קבלה כל בלוגרית שקית חמודה  IMG_0311 ובה כמה ממוצרי סבה מד. הסבון הנוזלי והסבון המוצק עליהם ספרתי כאן הם חלק מהמוצרים שהיו בשקית. בנוסף קבלנו שני מוצרים נוספים: שמפו נגד קשקשים IMG_0296IMG_0303 ומולטיויטמין. את אלה, לצערי ולשמחתי גם יחד, אין באפשרותי לבחון. שמפו נגד קשקשים יכול לבחון רק מי שסובל מקשקשים, ולי התמזל המזל, והפעם האחרונה שבה היו לי קשקשים הייתה לפני יותר מ-40 שנה. אז סביר ששמפו זה לא יזיק לי, אבל תועלת ממשית הוא ודאי לא יביא לי. יחד עם זה, לאחר שניסיתי את הסבון של סבה מד ומאוד נהניתי ממנו, אין לי ספק שגם השמפו איכותי ביותר. לגבי המולטיויטמין. עברתי על רשימת המרכיבים שלו והם מעולים. אני …. פשוט …. בהוראה רפואית נטלתי עד לא מזמן ברזל באופן קבוע, ולאחרונה שונתה ההוראה לגבי ונאסר עלי לעשות זאת, וכמובן שבמולטיויטמין יש גם מינרלים שונים וביניהם גם ברזל, לכן אני מנועה משימוש במולטיוימין זה. אבל עקרונית אני חושבת שהוא מאוד רצוי לכל אדם שזה לא נאסר עליו.

במולטיויטמין  IMG_0299  נמצא הרבה מאוד מהויטמינים והמינרלים להם זקוק גופנו.  IMG_0302 נכון שלעתים נטילה של כמה מהם ביחד מקטינה את יעילותם, ולא כולם מותאמים לנטילה עם אותו סוג מזון. אבל לא שמצב כזה הופך את חלקם למסוכנים או ללא יעילים כלל, אלא רק שהניצולת שלהם קטנה. משום כך ניתן למצוא שרבים מהם מסופקים מעבר למינון היומי הנדרש, וכך עדיין נשאר לנו מספיק. אם צריכת המולטיויטמין של סבה מד תתווסף לתזונה סבירה עד מאוזנת, סביר לחלוטין שגופנו יקבל את כל צרכיו בתחום הויטמינים והמינרלים, ללא צורך בקניית כמה סוגים של תוספי מזון – קנייה שגם מסרבלת וגם מכבידה על הכיס.

בקיצור, אני מאוד ממליצה על מוצרי חברת סבה מד (ניתן להשיגם גם בבתי מרקחת אחרים) ועל חברת טלפארמה, נסו גם אתם ותהנו.


#טלפארמה    #סבה_מד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.