יום חמישי, 9 ביולי 2015

גם גדולה היא יפה

הכל תלוי באיך שהיא מסתרקת, מתאפרת ומתלבשת.
אז אני בהחלט גדולת גוף. נכון שפה ושם זה מקשה מבחינת התנהלות, וקצת גם מהווה קושי בריאותי. אבל כאן אנחנו עוסקות במראה. לצערי קשה מאוד למצוא חנויות שמוכרות בגדים במידות שמתאימות לי ובמחירים נורמטיביים. בעבר הייתי קונה בסניף של "עונות" בקניון הזהב. אחרי שהם שינו מיקום, ולא מצאתי לאן (היום אני כבר יודעת היכן הם), אז פעם אחת קניתי ב-ML. האמת שלא ממש התלהבתי מהחנויות הללו. אם הייתי מחפשת בגד לאירוע, בהחלט יכולתי למצוא שם דברים שווים, אבל כבגדים ליומיום נאלצתי לקנות בגדים שלא נכונים בעיני למטרה זאת.



לפני שבועיים החלטתי שלקראת יום הולדתי (שהיה אתמול) אני חייבת לחדש את המלתחה שלי, אבל ממש לא התחשק לחזור לאותן שתי חנויות , כי במפורש חיפשתי בגדים שניתן ללבוש אותם ליומיום, וניתן להוסיף מעט אקססוריז ואז הם טובים גם לאירוע. נזכרתי שבהאנגר גם ניתן למצוא מידות גדולות, החלטתי להתחיל שם. מצאתי לי שם רק טישרטים IMG_0312, שום בגד אחר שם לא היה מספיק גדול. אז קניתי שם 6 חולצות בעלות של פחות מ-120 ש"ח.
כמובן שבזה לא יכולתי להסתפק, אז מצאתי בפאסז' חיים (רוטשילד 35) בראשון עירי האהובה את החנות "יופי בגדול". לפני שאספר מה קניתי אני חייבת לציין לשבח את המוכרת שהייתה בחנות כשאני הייתי שם. אנחנו רגילים שהמוכרות בחנויות אחרות אומרות לנו על כל בגד שהוא מחמיא לנו, העיקר שנקנה, גם אם בעצם הוא מכוער עלינו. לא כך היא, חלק מהבגדים שמדדתי נראו עלי רע, והיא אמרה זאת לפני, כמובן שאחרים כן היו בסדר, ואותם היא בהחלט עודדה אותי לקנות. בסופו של דבר קניתי שם 3 טוניקות IMG_0314, 4 מכנסיים IMG_0316, עליונית אחת IMG_0317 וחגורה אחת ושילמתי כ-1,000 ש"ח בלבד, ויצאתי בהרגשה נהדרת, ועם מידע שיש להם גם מידות גדולות לגברים.
בקיצור, גם לגדולות ממדים אני ממליצה לא לרוץ דווקא לרשתות המתמחות, אלא קודם לחפש חנויות יותר נורמטיביות. אם אתן מראשון או מהסביבה, טישרטים תמצאו בהאנגר ואת יתר הביגוד תוכלו בהחלט לקנות ביופי בגדול.
#האנגר    #יופי_בגדול
Technorati Tags:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.