יום רביעי, 11 בנובמבר 2015

טיפול באהבה לחוגגות היובל

סוף כל סוף רשומה שמתייחסת בדיוק לקבוצה העיקרית לה ייעדתי בלוג זה, קבוצת הנשים שסביב גיל ה-50.
כבר בפתיחתי את הבלוג הזה טענתי שבימינו רבות הנשים בגיל הזה (אני ביניהן), ולעתים אף המתקדמות יותר בגיל, שבעור גופן ופניהן פחות ניכרים סימני הזמן. את הסיבה לכך אינני יודעת, כי אנחנו דווקא לא הירבנו להגן על עורנו שלא יפגע. בצעירותנו טרם הייתה מודעות לנזקי  קרינת השמש, ורבות מאתנו ניסו להשתזף כדי להתקרב בצבען אל תמי בן עמי תמי בן עמישלנו ואל נעמי קמפבל נעמי קמפבל.  גם תכשירי הניקוי והטיפוח (האישיים ולבית) הכילו יותר חומרים מזיקים. אבל למרות כל זאת, לא לחינם אומרים שהיום נשים מגיעות לשיאן (במראה) בין גיל 45 ל-60 (בנעורי נשים הגיעו לשיא יופיין בין גיל 30 ל-40).
נכון, גם היום, עור הפנים בגיל 50 כבר פחות מתוח ויותר נפול, מאשר אצל בנות ה-20. אבל אצל רובנו לא ניתן למצוא יותר מאשר מעט קמטוטים ומעט אדמומיות. הבעיה היא שעד ממש לימים אלה קשה היה למצוא תכשירי טיפוח שמותאמים לנו. אם נמשיך להשתמש בתכשירים של הצעירות מאתנו, לא ניתן מענה לבעיות הקטנות שכן מתחילות. אם נבחר להשתמש בתכשירי אנטי אייג'ינג כבדים – נעשה פעולות מיותרות ואולי גם נקבל תוצאות פחות טובות.
אז מי אם לא הישראלים ימצאו מענה לבעיה?! הרי כבר מזמן שר אורי זוהר ש"הראש היהודי ממציא לנו פטנטים" חיוך קורץ
זכינו ויש ברשותנו מכרה זהב – ים המלח. דווקא ים המוות הוא מקור בלתי נדלה להפחת חיים ולשימור איכות עור פנינו. מדעני חברת "אהבהIMG_0452רקחו לנו תשובה על פי העיקרון של סטרס מבוקר. באמצעות שימוש בחומרים שבריכוז גבוה מידי עלולים לגרום נזק, במינון נכון גורמים לתגובה נכונה בעור ולזרימת דם שמחייה את העור.
לפני כשבועיים השתתפתי באירוע השקה של חברת אהבה לקרם יום IMG_0455 וקרם לילה AHV BBA PACKDUO שמיועד בדיוק לנשים בסביבות גיל ה-50, שהמוצרים לצעירות כבר לא מתאימים להן, ומוצרי האנטי אייג'ינג הנפוצים מיותרים להן. בשני הקרמים הללו יש רכיבים לטיפול בבעיות הקטנות שקיימות ולמניעת היווצרות בעיות קשות יותר. בקרם היום יש גם רכיבי הגנה מהשמש, ולא רק הרכיבים הנפוצים אלא גם רכיבים חדשניים שמונעים בעיות נוספות.

היות שמצב העור שלי מעולה, באופן יחסי, אני לא שמה את הקרמים באופן יומיומי. אבל כבר הספקתי לשים כמה פעמים, ואני אכן מרגישה שהם מעולים.

ממליצה בחום לכל מי שמצב עורה מתאים לרכוש את הצמד הזה.

#אהבה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.