יום שני, 8 בפברואר 2016

דרך משלי לשים מייקאפ באהבה לביוטיקייר

החלטתי קצת לפרגן לביוטיקייר.


אין ספק שאני לא הראשונה ממנה אתם שומעים עליהם, כבר רבות לפני פרגנו. אבל החלטתי שאתרי שאני כבר נהנית מהם תקופה ארוכה, ומידי פעם מזכירה בקטן, הגיע הזמן להקדיש להם כמה רשומות, ובעתיד להוסיף עוד. כרגע יש עוד שתיים בתכנון, אחרי זאת, וכולי תקווה להוסיף עוד רבות בהמשך.

היום אני רוצה לספר לכן על שיטה חדשה שפיתחתי לעצמי למריחת מייקאפ.


עד כה אנחנו מכירות את האפשרות למרוח עם ספוגית, עם בידיים, עם מברשת או עם צמר גפן. שיטות שכולן טובות ללא ספק, אבל אותי אף אחת מהן לא סיפקה.

כמובן שלפני מריחת המייקאפ אני עושה ניקוי פנים וטיפול קצר (בעיקר סרום, קרם עיניים וקרם לחות).

עכשיו מגיע השלב של המייקאפ . לצורך זה אני לוקחת את הפרימייר ג'ל (רק 14.90 ש"ח)
את המייקאפ סטיק (רק 8 ש"ח)
ואת המכשיר האלקטרוני לטיפול בפנים עם הראש השטוח שלו (רק 24.90 ש"ח)

לפי ההנחיות יש למרוח את הפרימייר  והמתין 3 דקות לפני המשך העבודה. אני פועלת בניגוד להנחייה זו. אני מורחת את הפרימייר עם הידיים ומיד אחרי זה מורחת מייקאפ על הראש של המכשיר
 ומפעילה אותו ומעבירה אותו על כל הפנים.

התוצאה - מריחה חלקה ואחידה ביותר של המייקאפ, תוך שימוש בכמות קטנה הרבה יותר של חומר, וקבלת שכבה נדרשת הרבה יותר, ועל הדרך גם עוד החלקה של עור הפנים.

מומלץ מאוד.


#ביוטיקייר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.