יום חמישי, 28 בינואר 2016

חלקה בלי כאבים (כמעט)

בשבוע שעבר ספרתי לכם על הביקור שלי ב-N&D. ברשומה זו הזכרתי שיחד עם ניסים ודנה עובדת חברה של דנה, שהיא קוסמטיקאית.

אז השבוע חזרתי לשם, והפעם פניתי אליה. לקוסמטיקאית המקסימה הזאת קוראים לבנת.

דבר ראשון קצת ישבתי ושוחחתי עם לבנת, כדי לשמוע ממנה על מגוון הדברים שהיא מציעה ללקוחותיה. אספר לכן על זה בקצרה. אם תרצו מידע נוסף פנו אלי בפרטי ואתן לכן את הפרטים שלה.

אז להלן השירותים שהיא מציעה (לגבי חלקם היא נתנה לי מחירים, אשמח לאמר לכן גם אותם בפרטי).


  • מזוטרפיה - טיפול פנים מעמיק להחייאת העור באמצעות החדרת חומצה הילרונית בעזרת מחטים, יכול לשמש כטיפול אנטי אייג'ינג
  • טיפול פילינג לפנים
  • טיפול פנים אנטי אייג'ינג
  • טיפול יופי לפנים - מצוין למי שעומדת לפני אירוע
  • איפור קבוע
  • הצללות בגבות
  • עיצוב גבות
  • הסרת שיער בשעווה
  • הסרת שיער בלייזר


קצת ממה שלבנת סיפרה לי על עצמה


לבנת עובדת בתחום מאז שנת 2002, מה שקשה להאמין כי היא נראית צעירה מאוד (אולי זה גנים, אולי אורח חיים בריא, ואולי היישום שהיא עושה של הידע המקצועי על עצמה:-) ). את תחום הקוסמטיקה למדה לבנת בחברת GIGI הישראלית, והיא גם משתמשת במוצרי חברה זו, שלדבריה מותאמים ביותר לאקלים הישראלי.




במה התנסיתי אצל לבנת?

כשתאמתי את הפגישה עם לבנת, החלטתי שלי הכי מתאים להתנסות בהסרת שיער בלייזר. בחרתי בזה, כי זה היווה את הסיכון הקטן ביותר מבחינתי - היות שאני כל הזמן הולכת במכנסיים ארוכים , ובחרתי לנסות רק על מקטע באחת הרגליים. כך שגם אם לא היה יוצא טוב, אסון לא קרה.

אבל ... מסתבר שיש לי רק מילים טובות לאמר.

קודם כל הסבירה לי לבנת את התהליך. בפגישה הראשונה כל מטופלת פוטנציאלית מקבלת קודם כל הסבר על מה שהיא עומדת לעבור, ולבנת בודקת בכלל אם היא מתאימה. יש מספר התוויות לגבי מטופלות (אגב, זה אפשרי גם לגברים) פוטנציאליות שלא יכולות להעשות מטופלות בפועל, כי להן הטיפול לא מתאים. בגדול הטיפול לא מתאים להריוניות, מניקות, כאלו שלא מאוזנות הורמנלית, מי שיש להן ברקע בעיות רפואיות מסוימות (ברשותי טופס האבחון, ניתן לבדוק אתי בפרטי לפני פנייה אליה או לאחרת שגרה באזורכן). בנוסף הטיפול לא מתאים למי ששערותיהן שטניות, בלונדיניות או לבנות.

חשוב לציין, שבזכות סוג הטיפול שלבנת מעניקה למטופלות שלה, גם כהות עור יכולות בהחלט לעבור אותו.

לאחר פגישת האבחון נקבעת הפגישה הראשונה ובה מתחיל הטיפול בפועל. משך טיפול הוא בדרך כלל 10 מפגשים, כשבין מפגש למפגש הפסקה של כחודשיים. במקרה שלי, באופן חריג שלבנו את פגישת הטיפול הראשונה עם פגישת האבחון. היות שאני לא סובלת מאף בעיה שמונעת את הטיפול, ושערותי חומות שחורות, נמצאתי מתאימה ועליתי על מיטת הטיפולים.
לפני שהתחלנו את הטיפול נראתה רגלי ככה
 לאחר שנשכבתי, קודם כל סמנה לבנת את השטח ברגלי שבו היא תטפל

וגילחה אותו.

אז היא לקחה את הידית של המכשיר
 

ובמשך שתי דקות בדיוק פשוט לטפה אתה את האזור המסומן. בזמן הזה חשתי רק מעט עקצוצים עדינים ונעימים מאוד. בזה הסתיים התהליך, ורגלי נראתה עכשיו ככה
חשוב לציין שמהלך כל הטיפול חבשתי משקפי מגן

טיפול רגיל נמשך כמובן הרבה יותר משתי דקות, כי מטופלים בו כמה מקטעים. אני עברתי טיפול במקטע אחד בלבד , רק כדי ללמוד את הנושא ולספר לכן אם כדאי. המסקנה למי שמתאימה כדאי מאוד

אז לכל מי שגרה בראשון או בסביבה, ומעוניינת באחד הטיפולים שלבנת מציעה, אני ממליצה לבקש ממני את הפרטים שלה.

קוסמטיקאיות אחרות, שאינן מראשונות ומעניקות טיפולי הסרת שיער בלייזר, מוזמנות לפנות אלי בפרטי או לכתוב כאן בתגובות את פרטיהן, כדי שאחרות תדענה לפנות אליהן.

קוסמטיקאיות שמציעות שירותים אחרים או מאפרות מאזור ראשון או הסביבה, שמעוניינות שאבוא להכיר אותן ולכתוב עליהן, מוזמנות גם כן לפנות אלי בפרטי כאן או בפייסבוק.

#הסרת_שיער_בלייזר   #קוסמטיקאית







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.