יום שבת, 30 בנובמבר 2013

3 לקים שאני אוהבת

טוב, היום אני מסתכלת על ציפורני הידיים. על לקים לבהונות הרגליים לא אומר אף פעם שום דבר. בעבר מאוד לא אהבתי את הרעיון הזה, אבל כרגיל, ככל שנתקלים בזה יותר מגלים שזה ממש לא דבר נורא. אבל אני אישית לא אעשה זאת אף פעם, כי אני אף פעם לא במצב שמישהו יראה את בהונותיי כשאני לא יחפה, וזה כמובן לא קורה מחוץ לבית, וגם בבית רק לעתים נדירות.

אז אני צובעת רק את ציפורני אצבעות הידיים, ולכן אני מתייחסת בביקורות שלי רק לצביעת החלק הזה של הגוף.

הלק הראשון אליו אני רוצה להתייחס, מאפשר לי גם להתייחס לכלל הלקים של אותו היצרן. כי הלק הספציפי הזה שונה מכל האחרים שבדקתי של אותו היצרן. מדובר בלק מספר 20 בצבע בורדו של טופ ביוטי.

ראשית אתייחס לשאר הלקים של טופ ביוטי. הם מאוד מאכזבים ממספר סיבות. זה מתחיל כבר בשלב פתיחת הבקבוק. לא תמיד הוא נפתח טוב, פעמים רבות המברשת נשארת בתוך הבקבוקון ועלי לסגור מחדש ולנסות שוב לפתוח. מאוד לא נוח. לאחר מכן בשלב המריחה – גם המריחה לא ממש יפה וגם הצבע לא מתקבל כמצופה. דבר אחרון, לא מחזיק מעמד טוב, לפעמים מתקלף תוך פחות מיום אפילו.

אז מה ההבדל בלק הספציפי? בעיית פתיחת הבקבוקון קיימת גם בו, אבל שווה להתגבר עליה, כי הלק עצמו נמרח היטב, במידי נותן את האפקט שמצופה ממנו והוא לא התחיל להתקלף לי אף פעם מעצמו לפני שחלף כשבוע מהרגע שמרחתי אותו.

אז בעקרון אני לא ממליצה על הלקים של טופ ביוטי, שאר הצבעים שלהם שכבר קניתי לא אקנה מהם אותם יותר, ולא אנסה מהם גם גוונים אחרים. אבל כשהלק הספציפי הזה יגמר אקנה אותו שוב או שאחפש משהו מאוד דומה לו מיצרן אחר.

 
את הלקים של טופ ביוטי רכשתי בהכל בדולר, את הלק הבא אני לא זוכרת היכן, אבל אני מניחה שגם הוא מאלה עליהם שילמתי 5 ש"ח. כאן מדובר בלק שאני מתפלאת בכלל שקניתי אותו, כי הצבע שלו בבקבוקון די לא מושך לטעמי, במקרה העדין מזכיר צבע בוץ לא נחמד. גם כשמרחתי אותו לא בדיוק הדליק, כך שכשכבה עליונה לא הייתי שמה אותו. אבל חשוב לציין שמבחינה טכנית, בהתעלם מהגוון הוא מעולה ועונה על כל הדרישות. נמרח בקלות וטוב, לא מתקלף מעצמו מהר. אבל בסופו של דבר, היות שאני תמיד אוהבת לסיים בתוספת של שכבת נצנצים, שנותנת המון חיים ללק, אז בשילוב הזה, מדובר בלק שנותן מראה מאוד נחמד לציפורן. מדובר בלק של חברת דייוויס מספר 49 בצבע חום בהיר.
 
 
הלק האחרון הוא של ביוטיקאר. זה כבר אומר הרבה, בינתיים טרם התאכזבתי מהמוצרים שלהם. אז הלק שעליו אני מדברת הפעם הוא של נצנצים בצבע זהב שמספרו 07. כל הלקים עם הנצנצים נותנים חיים לציפורניים, אבל הלק הספציפי הזה הוא הכי אהוב עלי.
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.