יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

משהו שהבטחתי + שאלה

הי, חברות!
כשפתחתי את הבלוג ספרתי על פטנט שיש לי בזמן שאני חופפת את שיערי.הבטחתי שאספר עליו. אני מניחה שאני לא היחידה שמשתמשת בטיפ הזה, אבל גם משערת שיש רבים ורבות שלא חשבו על זה. הפטנט הזה רלוונטי למי שיש לו/ה שיער באורך סביר, לא חושב שיעבוד ויהיה נעים עם שיער דליל מידי ו/או קצוץ.
אז מה הפטנט? כשלב ראשון אני מרטיבה את השיער ומקרצפת עם השמפו כמו כל אחד/ת אחר/ת. רגע לפני שאני פותחת את המים לשטיפה, אני מעבירה מסרק עם שיניים ממוצעות (מדגישה מסרק ולא מברשת) בשיער. אז אני פותחת את המים ותוך כדי שטיפה מסרקת את כל השיער. בצורה זאת גם השמפו יורד מהר יותר, וגם מוודאת בצורה נוחה יותר הימנעות מקשרים.
אם אני שמה מרכך, אז גם אותו אני מסירה בעזרת המסרק. השיטה הזאת חוסכת גם במים וגם בזמן, וגם מקלה מאוד לאחר החפיפה. את הסירוק שלאחר החפיפה אני כבר מסרקת עם המברשת, ולרוב אני לא משתמשת בפן. אני גם לא מנגבת את השיער, אלא רק עוטפת אותו במגבת ועוזבת. ביום סביר, כעבור רבע שעה כבר ניתן לסרק. אבל אם אני נשארת בבית אני מעדיפה להישאר עם המגבת ולדחות את הסירוק עד שהמגבת מתחילה להיות מאוסה עלי. אם חפפתי ולאחר מכן נכנסתי למיטה, אז אני שמה מגבת מתחת לראשי עד שאני קמה מהמיטה. זה עושה הרבה טוב לשיער.

טוב, עד כאן הטיפ, ועכשיו לשאלה.
כידוע את הבלוג הזה פתחתי בעקבות בלוגים דומים בהם נתקלתי. אני רואה, לשמחתי, שיש התעניינות בבלו. מהם הנושאים בהם תרצו שאעסוק בבלוג? אני רוצה שתענו לי כאן בתגובה (רצוי בתגובות שנכנסות לפייסבוק). בנוסף אצור כאן תיכף סקר בנושא משום מה אני לא מליחה ליצור את הסקר בבלוג אז אעלה אותו בפייסבוק), ואשמח גם שתענו עליו.

שלכם
ענת
תגים של Technorati:‏ ,,



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.