יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

שינויים ושיפורים בהמשך

הי, חברות!
טוב, אתן יודעות שהבלוג הזה בחיתוליו. אז מסתבר שההחלטה שלי על הסרטונים שעשיתי ביום אחר, שילוב של מספר סרטונים בסרטון יחיד, היא לא לטעמי. אז בינתיים אני מ שאירה גם את אותם שני סרטונים ראשונים, עד שאעשה סרטונים חדשים לאותם מוצרים, ואז את הסרטונים האלה אמחק.
השיטה החדשה שלי היא שבכל סרטון אעסוק רק במוצר יחיד, כך שזה ישתלב טוב יותר ברשומות בבלוג, ובכל רשומה יהיו לכל היותר שלושה סרטונים.
אז עכשיו אני מתייחסת ל-IMG_0140 מברשת הניקוי לפנים של ביוטיקאר. לא זוכרת את מחירה, אבל בטח לא יותר מ-3 ש"ח. מאז שקניתי אותה כבר השתמשתי בה המון, ואני ממש נהנית ממנה.
הציון שאני נותנת למברשת הוא 10!!!


טוב, אזכר גם איך לצלם באמצעות מצלמת האינטרנט, ודאי טכנית הסרטונים יצאו מוצלחים בהרבה. לאט, לאט תוכלו להינות כאן יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.