יום ראשון, 24 בנובמבר 2013

המלצות לטיפול בעור רגליים יבש

הי, חברותי!

היום אכתוב על שני מוצרים לטיפוח עור כפות הרגליים:

  • מגרדת של ביוטיקאר לעור יבש בכף הרגל
  • קרם רגליים של סיביוטי

נתחיל במגרדת

IMG_0143

אני חייבת לציין שכבר מנעורי עור כפות הרגליים שלי יבש נורא. לעתים ממש לא יכולתי לדרוך על הקרסול מרוב היובש והסדקים שנוצרו. נכון, עיקר הקושי היה תמיד בשיא הקיץ, אבל גם ביתר השנה סבלתי לא מעט. לא אומר שלא הצלחתי לטפל ולהרגיע, בהחלט כן. אבל זה תמיד דרש ממני לפחות שבועיים של טיפולים עם הסכינים/ מגרדות/אבנים שהיו לי בעבר.

לפני כשבועיים ניגשתי לביוטיקאר, במקרה הבחנתי במגרדת ואמרתי ננסה. במחירים שלהם זה ודאי לא מזיק. חזרתי הביתה, רחצתי את רגלי, ניגבתי ולקחתי את המגרדת החדשה. לא יאומן תוך פחות משתי דקות, כל העור המיותר נעלם מקרסול ימין, ואחרי אותו פרק זמן גם מקרסול שמאל. מאז טרם נזקקתי לחזור על הטיפול, אבל המגרדת ממתינה לכשאזדקק לה.

עכשיו לקרם

מדובר בקרם שקיבלתי אותו, עד כמה שזכור לי, מזכיה בהגרלה בפייסבוק.

IMG_0145

כמובן שאחרי הסרת העור היבש המיותר צריך למרוח קרם מזין. גם כאן, כל הקרמים בהם השתמשתי בעבר לא עשו את עבודתם בצורה מספקת. הייתי צריכה לשים כמויות אדירות, וזו ממש הייתה עבודה קשה. הפעם השתמשתי בקרם של סיביוטי. לקחתי כמות קטנה יחסית, מריחה קלה והרגשה מענגת.

ממליצה בחום על שני המוצרים הללו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.