יום ראשון, 12 באוקטובר 2014

אתרים מחו"ל שמרכזים הגרלות

הרשומה הזאת נכתבת בעקבות התכתבות עם אחת החברות שלי בפייסבוק.  אותה חברה הבחינה שאני משתתפת גם בהגרלות מחו"ל והתעניינה בנושא. מהשיחה ביננו הבנתי  שרצוי לסייע לכן להבין מעט יותר בנושא.

אתחיל בווידוי קטן. ראשית עד כה זכיתי רק פעם אחת בהגרלה שאיננה ישראלית, שנית לעתים הרישום בפרטי ההגרלה לא ברור מספיק, אלא אם קוראים ממש לעומק (ולי אין סבלנות לכך), אז קורא שאני שוגה ומשתתפת בהגרלות שלא מקבלות משתתפים מישראל, מה שגורר מצידי בזבוז זמן מיותר.

יש ברשת לא מעט אתרים שמרכזים עדכונים על הגרלות פעילות. אישית רק חלק מהאתרים לטעמי, חלק מהאחרים אינם נוחים בעיני ואחרים מיועדים בעיקר לאימהות טריות, ואילו אני כבר אם לנערה מתבגרת – כך שאלה אינם מתאימים לי באופן אישי.

בחלק מהאתרים מצוין ליד כל הגרלה בצורה בולטת למי היא מיועדת. אם היא בינלאומית יהיה כתוב  אחד מהדברים האלה: www,woroldwide, int, open to all. מהאתרים הללו עלינו להיכנס אך ורק להגרלות שמסומנות כבינלאומיות, או שבמקרה כתוב עליה שהיא מיועדת רק לישראלים, אחרת זו לא הגרלה שמתאימה לנו.

בהגרלות הבינלאומיות אני משתדלת להשתתף רק בכאלו שיש בהן טופס השתתפות, או שהן נערכות בפייסבוק.  השתתפות ידנית אני משאירה רק להגרלות ישראליות. יש מספר סוגי טפסים, אבל באופן כללי כולם דומים. בהרבה מהטפסים יש פעולות שחובה לבצע, בלעדיהן לא נכנסים להגרלה, ופעולות רשות, שגם מהן מומלץ לבצע כמה שיותר.

להלן רשימת האתרים שמצאתי שמרכזים הגרלות מחו"ל, יש כאן גם כאלה שאני אוהבת וגם כאלה שלא:

 

בהצלחה!!!!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.