יום חמישי, 23 באפריל 2015

התאמת גווני איפור– רשומה עשירית בסדרה

זוהי, אם כן, הרשומה העשירית שלי בנושא התאמת איפור . ברצוני לשוב ולהזכיר שאין בי שמץ של מקצוענות. מעולם לא למדתי איפור מקצועי, ומלבד את עצמי אולי אי פעם אאפר רק את בתי. גם לא ערכתי סקרים שמהם ניתן ללמוד  על טעמי הציבור. כל שאכתוב כאן , ולאורך הסדרה כולה, מתבסס אך ורק אל טעמי האישי.

 

רשומה זו הנה מבוא לרשומות הבאות. סדרת הרשומות הבאות תעסוק אך ורק באיפור עיניים. מבחינת העיניים יש להתייחס הן לגוון עור הפנים, שמהווה את המסד, הן לצבע שיער הראש שכה קרוב, הן לצבע העיניים, והן  למבנה. עקב כך זה יהיה סדר הרשומות: החלוקה הראשונית תהייה לפי גוון עור הפנים, באותו הסדר של הרשומות הקודמות, לאחר מכן לפי צבע השיער (שחור, ברונט, בלונד, ג'ינג'י, מאפיר, לבן – בהתייחס למי ששיערה כולו כבר הלבין והחליטה לא לצבוע אותו, כפי שכבר ציינתי אינני מתייחסת ללבקניות). דרגת המיון הבאה תהייה לפי צבע העיניים: חומות, ירוקות, כחולות, כמעט שחורות, אפורות וסגולות (ניר אבל שווה להתייחס לזכרה של אליזבט טיילור המופלאה). המיון לפני האחרון יהיה לפי גודל העיניים: גדולות, קטנות וממוצעות. לבסוף אמיין לפי מבנה העין: חתוליות (שקדיות) או עגולות. זה אומר שצפויות לנו בהקשר זה . מה שאומר שבנושא זה צפויות הרבה מאוד רשומות. כדי לא להאריך יתר על המידה את הזמן, אשתדל להתייחס ברשומה אחת  לשני המבנים בשלושת הגדלים.

 

היות שאני כמובן יכולה להשתמש רק בתמונות שאני מוצאת ברשת ובצילום של הפנים שלי, אודה לכל מי שתאות לצלם את  עצמה ללא איפור ואחרי שהתאפרה, ולתאר במה השתמשה. אשמח להעזר בתמונות אלו לרשומות שלי, תוך שאחתוך את החלק התחתון של הפנים כדי להתמקד רק במה שנדרש לצורך רשומות אלו.

 

כל מי שמוכנה לסייע מוזמנת לשלוח את תמונותיה בדואר האלקטרוני

 

תודה מראש לכל המסייעות

 

 

בקרוב מאוד הרשומה  האחת עשרה

 

#איפור_עיניים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.