יום שני, 10 באוגוסט 2015

פנים יקרות כזהב

הכרות ראשונה עם הקוסמטיקה המוזהבת
שם משפחתי מלידה הוא פז, מה שאומר שאין מתאימה ממני לכתוב על דברים שעוסקים בזהב Winking smile 
אז היום ברצוני לעשות לכן היכרות ראשונית מאוד עם מוצרי חברת הקוסמטיקה והבישום  ז'יוואגו  (כן, כשמו של הסרט מהזמן בו חלקנו טרם נולדנו, ואחרות מביננו היו רק ילדות או נערות Smile ).
קיבלתי מהחברה לסקירה, בשלב ראשון שני מוצרים IMG_0318_edited. אני חייבת לציין שמדובר בחברה שפונה לנשים של ממש, לא לנערות או לבחורות צעירות. מוצרי החברה מתאים לכל מי שעור פניה כבר מתחיל במידה זו או אחרת להתבגר.

לי אמנם יש מזל, זכיתי בעור פנים שנראה צעיר בהרבה לגילי הכרונולוגי. אני בת 52 אבל מצב עורי מתאים לכל היותר לבנות 40. אבל גם אצלי , בקטן, כבר נראים סימני הגיל. מוצרי ג'יוואגו טובים עבורי (ועבור כל מי שמצב עורה דומה לשלי) וגם לנשים שמצבן רע יותר. כל אחת מאתנו יכולה להפיק תועלת ממוצרי החברה. למי שמצבה סביר, השימוש במוצרים אלה יכול לחסוך בעתיד (ואולי אף למנוע לחלוטין) מפגשים עם סכינו של הפלסטיקאי ואפילו עם מזרק הבוטוקס. מי שכבר נזקקת למזרק ו/או לסכין, השימוש במוצרי הזהב של ג'יוואגו עשוי לאפשר לה מרווח יותר בין הטיפולים ה"כבדים" יותר.
IMG_0319
המוצרים אותם קיבלתי אני בשלב זה הם סרום וקרם יום. קודם כל הם מגיעים בקופסאות מהממות ביופין, וכשפותחים אותן מגלים בקבוקים יפייפיים ומאוד נוחים לשימוש.
את הסרום ניתן למרוח ביום או בלילה, מתי שנוח. פשוט, לאחר ניקוי הפנים, מזלפים מעט סרום על כף היד ומחמים אותו בין כפות הידיים, ואז מורחים אותו על הפנים. הוא יוצר ממש תחושה נהדרת.
IMG_0329          IMG_0331            IMG_0332
את קרם הלחות, היות שהוא ליום, כמובן שמורחים שלב אחד לפני האיפור. אופן המריחה על הפנים זהה לזה של הסרום, וגם הוא מאוד כיפי.
IMG_0320       IMG_0325      IMG_0327      IMG_0328
אישית אני ממש ממליצה על שני המוצרים הללו, ומקווה בהמשך לחזור עם סקירה על מוצרים נוספים של חברת ז'יוואגו, שהיא, אגב, חברה אמריקאית שמשרדי הנציגות שלה בארץ נמצאים בבית שמש.
#ג'יוואגו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.