יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

הטבע בשירות היופי

הגיל מתקדם וניכר במראה, ואנחנו מנסות להראות תמיד צעירות. האם שימוש בכימיקלים הוא גזירה משמים? לפי שלומית רוזן זה ממש לא כך ...

מוצרי אננדה ביוקוסמטיקה הם בהחלט פתרון


לאחרונה הכרתי בפייסבוק את שלומית רוזן. פניתי אליה בעקבות הגרלה שערכה, והחלטתי שברצוני לקחת אותה ואת המוצרים שלה כפרויקט. רשומה זו היא התחלת הפרויקט, אם נהייה מרוצות נצא להמשך הדרך.

בשלב ראשון קיבלתי משלומית שני מוצרים לסקירה.
לפני שאתייחס לאותם שני מוצרים ברצוני לספר לכם ששלומית פתחה את מוצריה בהשפעת תורת האיורוודה ההודית. ברשומה זו לא אסביר על התורה, ההסבר צפוי להיות חלק מהפרויקט שאני מתכננת. כל מה שחשוב להבין, נכון לעכשיו, ששלומית מושפעת מהגישה ההוליסטית שרווחת בארצות המזרח הרחוק.

אחד המוצרים שקיבלתי לסקירה הוא סרום ויטמינים מרוכז לפנים. clip_image002 . דבר ראשון, עוד בטרם פתחתי את האריזה כבר חשתי בניחוח המהמם של המוצר. כשמרחתי אותו על הפנים חשתי בתחושה מופלאה. בקיצור קודם כל תכשיר מענג. התועלת מהמוצר גם היא מורגשת במהרה, העור נהייה חלק ונעים יותר.

המוצר השני הוא מסכה לשיער clip_image004clip_image006 . גם כאן הריח המענג פורץ עוד לפני שפותחים את האריזה. לאחר השימוש מתקבל שיער נעים ממש כמו משי, והסירוק ממש כיפי.
הרחבות על שני מוצרים אלה, ועל מוצרים אחרים של אננדה, יגיעו בהמשך (בהנחה שהפרויקט יצא לפועל).
בינתיים אתן מוזמנות להיכנס לאתר של חוכמת האדמה ולהזמין מהמוצרים הנפלאים של אננדה. עד סוף חודש אוגוסט 2015 יש גם 30% הנחה.
תהינו

#אננדה_ביוקוסמטיקה   #חוכמת_האדמה  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.