יום רביעי, 20 בינואר 2016

אצבעות של עונג ורוד

בדף הפייסבוק שלי כבר רמזתי לכן שזה צפוי. אתמול קפצתי  לבית של חברת N&D, זכיתי להכיר את ניסים ודנה הבעלים, ולקבל מדנה מריחה של לק ג'ל.
הוא עסק משפחתי מצליח מאוד, שמתמקד בתחום הלק  ג'ל.
ניסים ודנה הם זוג נשוי, והורים לשתי בנות. בתחילת נישואיהם ניסים היה מעצב שיער ודנה בונת  ציפורניים.. אבל מהר מאוד הם החליטו להתמקד בכיוון של דנה. ניסים הפסיק את עיסוקו המקורי והם פתחו את העסק החדש. ניסים הוא עכשיו המנהל ואיש השיווק, ודנה מתעסקת בתכלס .







יש לדנה כמה לקוחות ותיקות, להן  היא עדיין מעניקה טיפולים של מריחת ג'ל לק ובניית ציפורניים. פגשתי שם לקוחה אחת כזאת. תראו איזו תוצאה יפה יצאה לה.
 

מעבר לזה דנה לא מקבלת לקוחות חדשות לטיפול פרטני, את המעוניינות היא מפנה לסוכנות שלה.

את עיקר זמנה דנה מקדישה להדרכות . כל מי שמבקשת להיות בונת ציפורניים מקצועית, מוזמנת לתאם פגישה בה היא תלמד מדנה את העבודה, ותקבל ערכת  מוצרים ראשונה. .

גם בזמן שדנה מטפלת בלקוחותיה הותיקות , הטלפון שלה זמין כל הזמן. למשל, בזמן בו היא טיפלה בי , התקבלה שיחה ממישהי שדנה לא הכירה קודם, ועוסקת בתחום. בסבלנות רבה דנה הדריכה אותה על העבודה וגם נתנה לה עצות שיווקיות נכונות. נהנתי מאוד לראות איך היא מתפקדת בשני הדברים בו זמנים בצורה איכותית כל כך. זו התוצאה על האצבעות שלי (הצילום לא מעולה טכנית :-)   ).


חברת N&D משתמשת אך ורק בלק ג'ל מפיתוח עצמי של החברה. נכון להיום יש להם כבר 170 גוונים שונים של לקים. גוונים מרהיבים. הנה כמה דוגמאות




  ודוגמאות לכמה עיצובים שנעשו באמצעות לקים אלה .






בנוסף ללקים פתחו ב-N&D מנורות מיוחדות למכשיר ה-UV שמשמש לייבוש הלק
. היתרון של הנורות הללו הוא משולש: ראשית הן בריאות יותר, שנית הייבוש באמצעותן מהיר יותר, וחשוב מכל – הן ניתנות להחלפה, ולא צריך לזרוק את המכשיר כולו כשאחת הנורות מתכלה.








כמה טיפים מדנה:
  • לק ג'ל עמיד לתקופה ארוכה הרבה יותר מלק רגיל – כדאי יותר
  • לק ג'ל עדיף על בניית ציפורניים, כי בנייה שלא מתוחזקת כראוי עלולה לגרום לפטרת ציפורניים, לק ג'ל לא עושה זאת
  • אם יש לך, או למישהי בסביבתך שיכולה לסייע לך, קורדינציה טובה, כדאי שתתארגני עם בנות משפחה נוספות ו/או חברות ותקנו יחד את מכשיר הייבוש, הלקים, האביזרים והתכשירים הנלווים, תלמדי איך, ותמרחי בבית. אבל אם אין לך את האפשרות הזאת, מוטב שתפני למקצוענית שתעשה עבורך את העבודה.
חשוב לציין ש-N&D כל הזמן מתפתחים, נכון לעכשיו הם הגורם המרכזי בשוק הלק ג'ל בישראל, ובקרוב מאוד הם מתחילים גם לייצא. עקב כך הם גם עוברים בקרוב למשכן חדש. כשתהייה ההשקה אדווח לכן ממנה.


בקרוב  אקבל מהם רשימה של הסוכנות שלהן (או לפחות של חלקן) ואפרסם אותה כאן בבלוג. בינתיים, אם מישהי מכן מעוניינת ליצור אתם קשר מוזמנת לפנות אלי בפרטי ואתן את הפרטים. בנוסף, אם את עוסקת בתחום, וכבר עובדת אתם, ואת מאזור ראשון תל אביב, גם את מוזמנת ליצור אתי קשר בפרטי, ואשמח לבוא להכיר ולכתוב עליך.
#N&D  #לק_ג'ל   #ג'ל_לק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.