יום שישי, 29 בינואר 2016

בגדול יופי בגדול

ודאי כבר הבנתן מהתמונות שלי שאני מאוד גדולת גוף. מסיבות אישיות בחרתי לא להתאמץ לרדת. אז ברור שאני זקוקה לבגדים במידות גדולות.

בעבר הייתי קונה ב"עונות". הבגדים שם טובים ללא ספק, אבל משום שמקומם בקניון הזהב השתנה, זמן מה "איבדתי" אותם. עקב כך חיפשתי חנות אחרת בראשון ומצאתי אותה במרכז רחוב רוטשילד, בפאסז' חיים -
החנות יופי בגדול.

החנות מנוהלת ע"י שתי אחיות מקסימות, שבהחלט מסוגלות להבין את הצרכים של לקוחותיהן.

אני חייבת לציין שיש להן היצע מעולה של בגדים יפים במחירים מאוד סבירים.





 כדי שתוכלו להבין את המחירים שלהן אספר לכן שכשהייתי השבוע בחנות, באה מישהי לקנות שמלת ערב, וקנתה שמלה מקסימה. אנחנו רגילים ששמלת ערב מסוג זה עולה הרבה יותר מאלף ש"ח, אז ביופי בגדול היא עלתה 700 ש"ח בלבד.

עוד דבר שאני חייבת לציין, בו היחס בחנות זאת שונה. במרבית החנויות, מה שלא תמדדי המוכרת תאמר לך שיושב עליך מקסים. ביופי בגדול זה ממש לא ככה - כשמשהו לא מחמיא לך הן אומרות לך במפורש שזה לא בשבילך, ואז כשהן כן מחמיאות זה אמין הרבה יותר.

ליופי בגדול שתי חנויות צמודות, אחת לבגדי נשים ואחת לבגדי גברים. טווח המידות עצום, החל מ-44 ועד 70. אבל תזכרו להתיעץ בהן, כי חלק מהבגדים מיובאים מארצות הברית והתווית עליהם משם, כך שהמספר מייצג מידה שונה מאותו מספר כאן בארץ.

אז הנה דוגמאות לבגדים שהן מציעות. אם אתם מראשון ומהסביבה וזקוקים למידות גדולות, אצלן תמצאו מה לקנות בלי לקרוע את הכיס.





#מידות_גדולות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.