יום רביעי, 6 בנובמבר 2013

מילות פתיחה

שלום, קוראות מקסימות שלי!

אני רוצה לפתוח בכמה מילים על הבלוג הזה,  ומה שהביא אותי לפתוח אותו. עוד אומר קצת כיצד תוכלו לסייע להצלחתו לתועלת כולנו.

אני אשה בת 50, אם לנערה צעירה שזה עתה חגגה את בת המצווה שלה. אני חייבת לציין שאני מאוד שמנה, וזה דבר שכנראה כבר לא ישתנה (בהזדמנות אכתוב רשומה גם בנושא זה ואסביר מדוע). למרות זאת לא ניתן עלי שאני מכוערת. בעבר אפילו הייתי גם די יפה, אבל אחרי שנים של הזנחה עצמית , מסיבות שונות, היופי שלי כבר נהייה מאוד סמוי מהעין. בתי, לעומתי, היא באמת יפיפייה, לשמחתה ולשמחתי. 

IMG_3786

כמו לכל אדם, גם לי, לא מעט מעלות וגם לא מעט חסרונות. כאן בבלוג אתייחס רק לאלו מביניהן  שקשורות לנושא הבלוג. בעיקר אתייחס לכך שמחד אני כן אוהבת איפור, אבל עד לחודש האחרון לא התלהבתי מקניות של ביגוד והנעלה. בכלל, תמיד נחשבתי ל"אשה גברית". תמיד היו בי במשולב גם נשיות רבה וגם לא מעט גבריות. ההשפעה של הגבריות שבי היא ברובה לטובה, גם בהשפעה שלה על המראה, אבל היא נובעת מעודף טסטוסטרון, וכתוצאה מכך אני גם סובלת משיעור יתר. רוב הזמן אני לובשת מכנסיים ארוכים, אז השיעור ברגליים מטריד פחות, אבל השפם והשיעור בסנטר מטריד ובו אני מטפלת לא מעט.

בתי, לעומתי, מתמיד הייתה מאוד נשית באופייה, ומגיל צעיר התעניינה בטיפוח ובאופנה.

עכשיו, משעברנו את בת המצווה שלה, משהו בה הוציא החוצה צדדים סמויים בנשיות שלי.  נזכרתי שאני אוהבת להתאפר, וביחד רכשנו לא מעט מוצרי טיפוח, איפור ולקים. שבתי לשים לקים וחזרתי להתאפשר בכל יציאה.

פרט חשוב נוסף לגבי. כשהייתי נערה אמרתי לי סבתי הפולנייה (אני חצי תימניה, רבע פולניה ורבע רומניה) , שאת עור פניה ירשתי: "עור שמן הוא מכה בנעורים, ברכה בגיל הבוגר יותר". אכן כך, עור פני הוא רגיל עם נטייה לשמן. בנעורי, ועד גיל 31, סבלתי רבות מאקנה. אבל עכשיו אני נהנית מעור פנים צעיר וחלק, ומניסיוני עם סבתי (שנפטרה בשנות ה-70 המאוחרות שלה, וגם מסבתי התימניה שנפטרה בגיל 89) סביר שפני ישארו חלקות עד יומי האחרון, גם אם אזכה לחיים ארוכים. נכון שנשים רבות בגילי, ואף צעירות ממני, כבר כן מתחילות לסבול מקמטים, אבל … אני לא היחידה שגורלה טוב בתחום זה. לצערי כל העוסקים תקשורתית בתחום הטיפוח והאיפור לא מתייחסים מספיק לנישה הזאת. כשמדברים על עור חלק, עושים זאת בהתייחס לנשים צעירות, וכשמתייחסים לנשים מגיל 40 ומעלה, אז גם מתייחסים לקמטים. אבל גם נשים שעורן חלק, כשגילן מתקדם, לא מתאים שתתאפרנה כמו נשים בשנות העשרים שלהן, אם תעשנה זאת הן תראנה מגוחכות. אבל אנחנו גם לא נדרשות לתכשירי טיפוח שעוסקים בכל תחום האנטי אייג'ינג, ובאיפור איננו זקוקות להסתרת פגמים. מטרתי בבלוג הזה להתייחס לנשים הבוגרות שזכו בגנים טובים שנותנים להן סוג עור טוב כזה. זה שזכינו בזה לא אומר שעלינו להיות מקופחות בהתייחסות אלינו.

אז הבלוג הזה פונה בייחוד לנשים שדומות לי מצד אחד, ומצד שני לנערות מתבגרות. בחלק מהרשומות לנערות, אנסה גם לפנות לכאלו שסוג עורן דומה לשלי, ואמליץ להן איך להתגבר על הבעיות העכשויות שלהן, ואיך לשמר את איכות עורן לשנים בהן הוא יהווה ברכה.

היות שהרשומה הזאת כבר די ארוכה, אסיימה כאן. ברשומה הבאה שאכתוב, אסביר איך אמור להתנהל הבלוג וכיצד תוכלו לתרום לכך שיהיה מועיל.

 

שלכן

ענת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.