יום חמישי, 7 בנובמבר 2013

אז מה יהיה בבלוג

הי שוב, קוראות יקרות שלי!
היום ברצוני להסביר מה אני מתכננת שיהיה בבלוג.
כוונתי ברשומות העיקריות לעשות סקירה של מוצרי טיפוח, איפור, שיער, היגיינה אישית ובישום שברשותי ו/או ברשות בתי. בסקירות שכאן בבלוג אציין את כל המוצרים שיגיעו לידי בכל דרך ואביע את דעתי עליהם, ואפילו אתן להם ציון. הציון הטוב ביותר כמובן יהיה 10 והגרוע ביותר 0. בהקשר זה אשלב בבלוג גם סרטונים בנושא שאעלה בערוץ היוטיוב שלי, אלא שבסרטונים אזכיר רק מוצרים שיהיו טובים מספיק בעיני – כלומר רק כאלו שאתן להם לפחות ציון 8, ובמקרים חריגים גם ציון 7. מוצרים טובים פחות, לטעמי, יוזכרו בכתב ובתמונות בלבד.
עוד אעלה כאן בבלוג, בשילוב עם ערוץ היוטיוב, אי אלו טיפים בתחום. אבל בהקשר זה אתן חייבות לזכור שאני לא מקצוענית בתחום, רק אחת שמבינה קצת.
בבלוג גם יופיע מידע היכן ניתן לרכוש את המוצרים.
בהמשך, אם יהיה לי מספיק על מה, בכוונתי לפתוח בלוגים דומים בתחומים הבאים: הלבשה והנעלה לנערות, הלבשה והנעלה מידות גדולות, ניקיון ותחזוקת הבית (תחום שקשה לי, ואם יהיו מספיק דברים שיקלו עלי, שווה יהיה לכתוב עליהם שיקלו גם על אחרים), תכשיטים זולים – דגש על זולים (מדברת על כאלה שמחירם ינוע משקלים בודדים ועד 1,000 ש"ח) בלבד
אם יש לכן הצעות לתוספות בבלוג הנוכחי, שאלות או כל דבר אחר – אתן מוזמנות לכתוב לי כאן, בדף הפייסבוק שיפתח בהמשך או במייל.

2 תגובות:

  1. סוף סוף מישהי כותבת על נושא שיעניין נשים רבות ומה לגבי דיאטות שיהיו חלק אינטגרלי שקשור לכל המוצרים האלה
    ג עטרה

    השבמחק
  2. תודה, עטרה, אבל על דיאטות לא אכתוב. בהזדמנות אסביר מדוע.

    השבמחק

תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.