יום שבת, 9 בנובמבר 2013

עוד שלושה מוצרים שונים

ברשומה הזאת ברצוני לכתוב על שלושה מוצרים, שגם מהם אני מרוצה. שני מוצרים שקניתי מזמן וכבר סיימתי, ואחד גם הוא מהדוגמיות שאני מקבלת.
המוצרים הם:
  • תחליב רחצה של קראמה בניחוח מאסק
  • מרכך שיער ביו רימון של הוואי
  • קרם ידיים של לואר

    תחליב רחצה של קרמה בניחוח מאסק


    תחילה אני חייבת לציין שלנו בבית יש רק מקלחת, כך שהשימוש בתחליב רחצה הוא כמו בסבון גוף נוזלי על ספוג.
    התחליב הזה הוא בעל ריח מעולה. המגע שלו עם העור נעים מאוד, וההרגשה הנעימה שהוא גורם נשארת על הגוף גם הלאה. קשה לי להצביע על משהו מיוחד שעושה את התחליב הזה לטוב בעיני, אבל אני רק יודעת שבתי ואני אהבנו אותו מאוד.

    הציון שאני נותנת למוצר זה הוא 9!



    מרכך שיער ביו רימון של הוואי

    hawaiicondcomp_321410_web_563W
    אני חייבת לציין ש… בניגוד לכל הדעות וההמלצות לחפיפת שיער יומיומית, אני חופפת רק פעם בשבוע. יחד עם זה השיער שלי בריא, חלק ונעים כל הזמן.
    כשקנינו מוצר זה, טעינו בתחילה וחשבנו שמדובר בשמפו סמיילי. רק לאחר שימושים רבים גיליתי את הטעות. אבל גם כשהשתמשתי במוצר זה כשמפו הוא בהחלט עשה את העבודה היטב. כמובן שאחרי שגיליתי אני קודם חופפת בשמפו אמיתי ורק אחרי שמתי את המרכך הזה, שהשבוע סיימתי אותו. התוצאה על השיער מצוינת, והריח … גן עדן …
    אגב, בהזדמנות אכתוב טיפ לגבי איך שאני מורידה את השמפו מהשיער וגם את שאריות המרכך, וגם טיפ על דבר שעשיתי בעבר, מדוע הוא נהדר ומדוע למרות זאת היום אני חוששת לחזור עליו. כלומר אציין למי לדעתי הוא כן בטוח לשימוש.

    הציון שאני נותנת למוצר זה הוא 10!


     
     

    קרם ידיים של לואר

    F0_0244_0000_Image_7693
    עכשיו אני שוב מדברת על מוצר שקיבלתי כדוגמית.
    מבחינת ריח אני לא יכולה לאמר כאן לא מילה טובה ולא רעה, פשוט כי לא חשתי בריח. יחד עם זה, בכל זאת מדובר לדעתי במוצר טוב. הסיבה היא שלמרות שהדוגמית קטנה ומכילה מעט מאוד חומר, אפילו היא מספיקה לפעמיים. צריך להשתמש בכמות מאוד קטנה של קרם והוא כבר גורם לכפות הידיים להיות רכות, חלקות ונעימות בהרבה.

    הציון שאני נותנת למוצר זה הוא 8!









    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    תודה על תגובתך, מוזמנת להמליץ על הבלוג לחברותיך.

    התגובה תיבדק, אם תאושר תפורסם. אם לא כתבת משהו קנטרני התגובה תפורסם, בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית.